Sám doma a hladový. Kuchařka pro muže, bez cenzury!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sám doma a hladový. Kuchařka pro muže, bez cenzury! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sám doma a hladový. Kuchařka pro muže, bez cenzury! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sám doma a hladový. Kuchařka pro muže, bez cenzury! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Moderní, vtipná a fresh kuchařka hlavně pro chlapy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sám doma a hladový. Kuchařka pro muže, bez cenzury! je 348 Kč

Výběr knih autora Matěj Pospíšil

Zobrazit všechny knihy autora Matěj Pospíšil
Výběr knih vydavatele Došel karamel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Došel karamel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.