Karel Gott: ilustrovaný životopis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karel Gott: ilustrovaný životopis koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karel Gott: ilustrovaný životopis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karel Gott: ilustrovaný životopis koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karel Gott: ilustrovaný životopis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Karel Gott: ilustrovaný životopis koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na závěr každé skladby a písně má zaznít akord...Nebylo, není a asi nikdy ani nebude slavnějšího českého zpěváka, než je Karel Gott. Tato kniha ovšem představuje božského Karla tak, jak ho zaručeně ještě neznáte. Z řady publikací, které o něm byly sepsány, vyčnívá právě tato kniha svým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karel Gott: ilustrovaný životopis je 338 Kč

Výběr knih autorů Jiří Žák , Matěj Pospíšil

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žák, Matěj Pospíšil
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.