Malý čtenář

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Malý čtenář koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Malý čtenář koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Malý čtenář koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice pro výuku počátečního čtení. Obsahuje pokračování příběhů malého Toma ze Slabikáře ALTER. Zahrnuje i básně, říkadla, hádanky a pohádky. Tato čítanka je svým obsahem a formou vhodná k aktivní práci s literárním textem. - 3. vydání

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Malý čtenář je 176 Kč

Výběr knih autora Jiří Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žáček
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.