Management - Základy, přístupy, soudobé trendy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 443 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Management - Základy, přístupy, soudobé trendy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Management - Základy, přístupy, soudobé trendy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
531 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Management - Základy, přístupy, soudobé trendy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
586 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Management - Základy, přístupy, soudobé trendy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
554 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu, jíž bylo prodáno více než deset tisíc výtisků. Toto nové vydání „kopíruje“ do značné míry původní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Management - Základy, přístupy, soudobé trendy je 528 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Jaromír Veber

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Jaromír Veber
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.