Manifest čtyř. program pro přátele svobody

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Manifest čtyř. program pro přátele svobody koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manifest čtyř. program pro přátele svobody koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manifest čtyř. program pro přátele svobody koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manifest čtyř. program pro přátele svobody koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Manifest čtyř. program pro přátele svobody koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
160 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obsáhlá odpověď na nejrůznější zmatečné, povrchní a emocionální petice a výzvy, jež pravidelně produkují někteří čeští veřejní intelektuálové.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Manifest čtyř. program pro přátele svobody je 163 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Petr Fiala, Stanislav Balík, Jiří Hanuš, František Mikš
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.