(M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

(M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

(M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Není skladem

Krátký popis
Název [M]UNIVERZITA je víceznačný. Písmeno [M] znamená „moderní“, „Masarykova“, „mezinárodní“ i „moje“ univerzita. Petr Fiala v této knize přemýšlí o ideji, identitě a funkcích univerzit a o proměnách českých vysokých škol ve 21. století. Kniha přináší autorovy proslovy, vystoupení a texty z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy (M)univerzita - Poslání, výzvy a proměny ve 21. Století je 205 Kč

Výběr knih autora Petr Fiala

Zobrazit všechny knihy autora Petr Fiala
Výběr knih vydavatele Books & Pipes Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Books & Pipes Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.