Mario Testino. SIR (Limited edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 24 075 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mario Testino. SIR (Limited edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
24 075 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mario Testino. SIR (Limited edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
24 242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mario Testino. SIR (Limited edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
24 700 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A gallery of men from photography's maestro “The way men are seen in photography, in fashion, and the way that men look at pictures of themselves has changed in recent years. It is a subject that has come into focus: The masculine image, a man’s personal style, changing attitudes to the male…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mario Testino. SIR (Limited edition) je 24 339 Kč

Výběr knih autora Mario Testino

Zobrazit všechny knihy autora Mario Testino
Výběr knih vydavatele Taschen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taschen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.