Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd,

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, je 323 Kč

Výběr knih autora Gustav Tomek

Zobrazit všechny knihy autora Gustav Tomek
Výběr knih vydavatele Professional Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Professional Publishing
Naše tipy


Čas vos

Pomsta, nebo odpuštění? Román o moci minulosti a síle květin.

Bára a Ptáčník. Dva lidé, jejichž cesty se protnuly dávno předtím, než se ti dva potkali. Bára je přesvědčená, že její život by byl mnohem šťastnější, kdyby do něj před lety kdosi nezasáhl a nezměnil jeho směr. Minulost už sice nevrátí, ale může se pokusit přepsat ji v paměti lidí. A taky přemýšlí o pomstě. Zatím však vyčkává, zabydluje se v novém domově a sází květiny.

Ptáčník se na rozdíl od ní s minulostí naučil žít. Necítí se ukřivděný, nevadí mu, že ho lidé považují za podivína, ani ho netíží osamělost. K životu mu stačí svoboda, les a pozorování ptáků. Nebo snad ne?

Nový román Aleny Mornštajnové má vše, co její knihy činí tolik oblíbenými: hluboký příběh a uvěřitelné hrdiny, kteří si navzdory osudu krok za krokem vyšlapávají pěšinku ke šťastnějšímu životu.