Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd,

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, je 323 Kč

Výběr knih autora Gustav Tomek

Zobrazit všechny knihy autora Gustav Tomek
Výběr knih vydavatele Professional Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Professional Publishing
Naše tipy


Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378)
Čtvrtý díl románové fresky začíná návratem Karla jako korunovaného římského císaře z Itálie domů. Je pánem podstatné části křesťanského světa a zasahuje do záležitostí církve i jiných panovníků. Dokáže urovnat vleklé spory, jiné ale svou politikou vyvolává. To samozřejmě znamená politické ústupky spojencům a také spoustu peněz. Jeho obrovská říše zatím dokáže tyto náklady nést. Představa jednotného světa ho podnítí ke druhé římské jízdě ve snaze vytrhnout papežství z avignonského zajetí. Události v říši i sňatková politika mu přinášejí další územní zisky, Karel se však více se upíná ke svému nedospělému synu Václavovi a snaží se mu pomoci k zisku římské královské koruny. Jenže stárnoucí a občas trochu nostalgický Karel už nemá sílu, aby udržel křesťanský svět v té podobě, jak si ho představuje. Nastupují první příznaky krize, které se již Karel nedožije…