Marta v roce vetřelce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marta v roce vetřelce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Marta v roce vetřelce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Marta v roce vetřelce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marta v roce vetřelce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marta v roce vetřelce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Marta v roce vetřelce - Soukupová Petra. Nový román nejúspěšnější současné prozaičky Martě je čerstvých devatenáct let, je hezká, chytrá, a v životě jí jde všechno snadno. Právě se dostala na vysokou školu a těší se na nový život. Jediné, co ji trápí, je jizva v obličeji. O…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marta v roce vetřelce je 235 Kč

Výběr knih autora Petra Soukupová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Soukupová
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.