Masáže vlastníma rukama

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Masáže vlastníma rukama koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Masáže vlastníma rukama koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Masáže vlastníma rukama koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Masáže vlastníma rukama koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Masáže vlastníma rukama koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rychlé životní tempo a narůstající každodenní povinnosti nám způsobují únavu, stres a různé zdravotní potíže. Díky této nepostradatelné knize můžete sami sobě a zcela bez pomoci druhé osoby provádět účinné masáže, uvolňovací cvičení a akupresuru. Krok za krokem se naučíte, jak je možné třeba v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Masáže vlastníma rukama je 326 Kč

Výběr knih autora Mary Atkinson

Zobrazit všechny knihy autora Mary Atkinson
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.