Match Attax All-New Mega Trivia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Match Attax All-New Mega Trivia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Match Attax All-New Mega Trivia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover everything there is to know about your favourite football heroes and clubs, then take on an action-packed mix of puzzles, quizzes and mega trivia! Featuring the all of your heroes of European football, this book is packed with exciting activities and tactical facts and stats, that will…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Match Attax All-New Mega Trivia je 163 Kč

Výběr knih autorů Farshore , Match Attax

Zobrazit všechny knihy autora Farshore, Match Attax
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.