Matematika 1, 2. díl (učebnice)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 69 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 1, 2. díl (učebnice) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
69 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika 1, 2. díl (učebnice) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika 1, 2. díl (učebnice) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
79 Kč
Není skladem

Matematika 1, 2. díl (učebnice) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
76 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je připravena pro výuku matematiky v číselném oboru do 20. Učivo motivuje a připravuje žáky na vlastní řešení a procvičení úloh. Úlohy vychází ze situací, které popisují děj, jehož jsou děti přímými účastníky. Následně, při činnostech s počítanými předměty nebo jejich obrazy, dospívají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 1, 2. díl (učebnice) je 76 Kč

Výběr knih autora Zdena Rosecká

Zobrazit všechny knihy autora Zdena Rosecká
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Nová škola Brno

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Nová škola Brno
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.