Matematika s nadhledem od prváku k maturitě 14. - Posloupnosti a řady

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika s nadhledem od prváku k maturitě 14. - Posloupnosti a řady koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika s nadhledem od prváku k maturitě 14. - Posloupnosti a řady koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nová čtrnáctidílná řada učebnic matematiky tematicky pokrývající středoškolské učivo potřebné ke složení povinné maturitní zkoušky z matematiky navíc s online procvičováním ZDARMA. 14. díl je zaměřený na posloupnosti a řady.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika s nadhledem od prváku k maturitě 14. - Posloupnosti a řady je 165 Kč

Výběr knih autora Pavel Tlustý

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Tlustý
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.