Matematika a její aplikace pro 4. ročník – 3. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 68 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika a její aplikace pro 4. ročník – 3. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
68 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika a její aplikace pro 4. ročník – 3. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
69 Kč
Není skladem

Matematika a její aplikace pro 4. ročník – 3. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
68 Kč
Není skladem

Krátký popis
V souladu s RVP jsme pro vás vydali v rámci Modré řady Matematika a její aplikace 1–5 publikaci Matematika a její aplikace 4, která zachovává vše originální z původních učebnic Prodosu. Celá Modrá řada Matematika a její aplikace pro 1. stupeň ZŠ vychází vstříc požadavkům RVP, vede k očekávaným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika a její aplikace pro 4. ročník – 3. díl je 68 Kč

Výběr knih autora Josef Molnár

Zobrazit všechny knihy autora Josef Molnár
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.