Matematické minutovky 1. ročník / 1. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 39 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematické minutovky 1. ročník / 1. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
39 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematické minutovky 1. ročník / 1. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
41 Kč
Není skladem

Matematické minutovky 1. ročník / 1. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
39 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvoubarevný pracovní sešit obsahuje na 32 stranách řadu cvičení a úkolů, které upevňují matematické dovednosti, osvojování očekávaných výstupů a rozvíjení klíčových kompetencí. Zadání zdaleka nevycházejí pouze z čísel, množství z nich operuje s obrázky. Děti počítají, vybarvují, spojují nebo i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematické minutovky 1. ročník / 1. díl je 39 Kč

Výběr knih autorů Josef Molnár , Hana Mikulenková

Zobrazit všechny knihy autora Josef Molnár, Hana Mikulenková
Výběr knih vydavatele Prodos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prodos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.