Matematika pro 6. roč. ZŠ - 1.díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 141 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika pro 6. roč. ZŠ - 1.díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro 6. roč. ZŠ - 1.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je součástí řady učebnic matematiky zpracované podle RVP. Věnuje se opakování učiva matematiky z 1. stupně ZŠ, nejsou v ní desetinná čísla a zlomky, které se podle RVP na 1. stupni neprobírají. Výklad desetinných čísel je ve 2. dílu učebnice pro 6. ročník. Úlohy ve Cvičeních jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika pro 6. roč. ZŠ - 1.díl je 126 Kč

Výběr knih autorů Oldřich Odvárko , Jiří Kadleček

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Odvárko, Jiří Kadleček
Výběr knih vydavatele Prometheus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prometheus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.