Matematika pro 9. ročník ZŠ, 1. díl – Soustavy rovnic; Funkce; Lomené výrazy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika pro 9. ročník ZŠ, 1. díl – Soustavy rovnic; Funkce; Lomené výrazy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro 9. ročník ZŠ, 1. díl – Soustavy rovnic; Funkce; Lomené výrazy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
137 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je součástí řady učebnic matematiky zpracované podle RVP. Žák se naučí řešitsoustavy rovnic, sčítací, dosazovací a grafickou metodou; seznámí se s funkcí, prohloubí si poznatky o přímé a nepřímé úměrnosti, seznámí se s lineární a konstantní funkcí i jejich grafy. Učebnice obsahuje…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Oldřich Odvárko , Jiří Kadleček

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Odvárko, Jiří Kadleček
Výběr knih vydavatele Prometheus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prometheus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.