Materia medica pro homeopatickou praxi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Materia medica pro homeopatickou praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Materia medica pro homeopatickou praxi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 168 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dílo známého současného holandského lékaře určené pro kontakt s pacientem. Nové poznatky o lécích. Čerpá ze všech existujících moderních zdrojů vč. Sankarana, Sherra, Vithoulkase, Morrisona, Coulterové, Phataka..., stejně jako z klasických materií medik, především z Clarka. A hlavně z vlastní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Materia medica pro homeopatickou praxi je 1 203 Kč

Výběr knih vydavatele Alternativa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alternativa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.