Mé Srdce přichází - Bůh zázraků, něhy a milosrdenství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mé Srdce přichází - Bůh zázraků, něhy a milosrdenství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mé Srdce přichází - Bůh zázraků, něhy a milosrdenství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Mé Srdce přichází - Bůh zázraků, něhy a milosrdenství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mé Srdce přichází - Bůh zázraků, něhy a milosrdenství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mé Srdce přichází - Bůh zázraků, něhy a milosrdenství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Covidová atmosféra do duchovního života vstoupila již naplno. Kromě analýzy protikladných postojů se text zaobírá tvůrčí přítomností Kristovou. Ten člověka v dějinách civilizace vždy věrně doprovázel. Přicházející Kristus polohy srdce v naší mezní situaci uspořádává originálně.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mé Srdce přichází - Bůh zázraků, něhy a milosrdenství je 247 Kč

Výběr knih autora Michal Altrichter

Zobrazit všechny knihy autora Michal Altrichter
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.