Novéna ke svatému Leonardovi - Pro zemědělce, chovatele, pěstitele, vinaře, včelaře, ovocnáře, myslivce, řemeslníky...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 31 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Novéna ke svatému Leonardovi - Pro zemědělce, chovatele, pěstitele, vinaře, včelaře, ovocnáře, myslivce, řemeslníky... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
31 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Novéna ke svatému Leonardovi - Pro zemědělce, chovatele, pěstitele, vinaře, včelaře, ovocnáře, myslivce, řemeslníky... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
33 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Novéna ke svatému Leonardovi - Pro zemědělce, chovatele, pěstitele, vinaře, včelaře, ovocnáře, myslivce, řemeslníky... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
26 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Novéna ke svatému Leonardovi - Pro zemědělce, chovatele, pěstitele, vinaře, včelaře, ovocnáře, myslivce, řemeslníky... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
33 Kč
Není skladem

Krátký popis
Benediktin, poustevník, svatý Leonard je francouzský světec 6. století, známý jako patron sedláků, stájových čeledínů a stájí vůbec i s dobytkem a koňmi, ale ochraňuje také nejrůznější řemeslníky: zámečníky, kováře, vozky (dnes taxikáře), obchodníky s ovocem, horníky nebo medaře. Dále se ujímá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Novéna ke svatému Leonardovi - Pro zemědělce, chovatele, pěstitele, vinaře, včelaře, ovocnáře, myslivce, řemeslníky... je 30 Kč

Výběr knih autora Michal Altrichter

Zobrazit všechny knihy autora Michal Altrichter
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.