I v nebi o nás vědí - Rozpravy o duchovním životě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I v nebi o nás vědí - Rozpravy o duchovním životě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I v nebi o nás vědí - Rozpravy o duchovním životě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
I v nebi o nás vědí - Rozpravy o duchovním životě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I v nebi o nás vědí - Rozpravy o duchovním životě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I v nebi o nás vědí - Rozpravy o duchovním životě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
O tématech víry a duchovního života se vede rozprava nejlépe mezi přáteli. Text sleduje dialogickou formu, v níž se označují naše nesnáze, záměry, karikatury i příznivé podněty.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I v nebi o nás vědí - Rozpravy o duchovním životě je 97 Kč

Výběr knih autora Michal Altrichter

Zobrazit všechny knihy autora Michal Altrichter
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.