Med

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 875 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Med koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 034 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Med koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
875 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Med koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
888 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Med koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
888 Kč
Není skladem

Med koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 018 Kč
Není skladem

Med koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
861 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Med, Autoři : Claudia Roden, Rok vydání : 2021,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Med je 927 Kč

Výběr knih autora Claudia Roden

Zobrazit všechny knihy autora Claudia Roden
Výběr knih vydavatele Random House UK Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House UK Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.