Kniha: Med v hlavě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 49 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kniha: Med v hlavě koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Kniha: Med v hlavě koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Není skladem

Kniha: Med v hlavě koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Není skladem

Kniha: Med v hlavě koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Není skladem

Kniha: Med v hlavě koupíte na Grada
Grada
49 Kč
Není skladem

Kniha: Med v hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Kniha: Med v hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kniha: Med v hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tilda vzpomíná, jak se svým dědečkem, který onemocněl alzheimerem, prožila naplno, s láskou a se smíchem každou chvíli. Dnes žije poklidný život s manželem a dvěma dětmi, jen jako by během dospělosti odložila samu sebe. Navíc s obavou sleduje, že její tatínek začíná být trochu zmatený. Tilda…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kniha: Med v hlavě je 82 Kč

Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.