Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 128 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha popisuje příběh české „televizní krize“ roku 2000. Zachycuje události a činy těch, kdo se vní angažovali na jedné či druhé straně. Upozorňuje na zákulisní motivy a příčiny celé události a zveřejňuje, vté míře poprvé, fakta a dokumenty dokazující, že „svoboda slova“ byla tím posledním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mediální manipulace a krize v ČT v roce 2000 je 137 Kč

Výběr knih autorů Petr Žantovský , Dušek Pavel

Zobrazit všechny knihy autora Petr Žantovský, Dušek Pavel
Výběr knih vydavatele Centrum pro ekonomiku a politiku

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro ekonomiku a politiku
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.