Hovory o zdraví. …s jedenáctkou špičkových českých lékařů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hovory o zdraví. …s jedenáctkou špičkových českých lékařů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory o zdraví. …s jedenáctkou špičkových českých lékařů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory o zdraví. …s jedenáctkou špičkových českých lékařů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hovory o zdraví. …s jedenáctkou špičkových českých lékařů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je pozoruhodným svědectvím o stavu našeho zdravotnictví, sbírkou poutavých názorů osobností, jež mají co říct, avšak stejně dobře poslouží všem, kteří se chtějí dozvědět, jaké jsou dnešní medicínské trendy i předpovědi a jak zůstat zdravý.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hovory o zdraví. …s jedenáctkou špičkových českých lékařů je 288 Kč

Výběr knih autorů Petr Žantovský , Irena Žantovská

Zobrazit všechny knihy autora Petr Žantovský, Irena Žantovská
Výběr knih vydavatele Čas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Čas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.