Svazující integrace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svazující integrace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Svazující integrace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem

Krátký popis
Centrum pro ekonomiku a politiku přichází s publikací přední české ekonomky současnosti, Stanislavy Janáčkové, která zároveň patří do úzkého okruhu aktivních spolupracovníků CEPu – ať již na odborných seminářích nebo ve sbornících a newsletteru. Tato její publikace obsahuje některé texty již…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svazující integrace je 150 Kč

Výběr knih autora Stanislava Janáčková

Zobrazit všechny knihy autora Stanislava Janáčková
Výběr knih vydavatele Centrum pro ekonomiku a politiku

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro ekonomiku a politiku
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.