Throne of the Fallen: the seriously spicy and addictive romantasy from the author of Kingdom of the Wicked

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Throne of the Fallen: the seriously spicy and addictive romantasy from the author of Kingdom of the Wicked koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Throne of the Fallen: the seriously spicy and addictive romantasy from the author of Kingdom of the Wicked koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Throne of the Fallen: the seriously spicy and addictive romantasy from the author of Kingdom of the Wicked koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Throne of the Fallen: the seriously spicy and addictive romantasy from the author of Kingdom of the Wicked koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Throne of the Fallen: the seriously spicy and addictive romantasy from the author of Kingdom of the Wicked koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
She didn't want Prince Charming. She wanted the demon.THE SUNDAY TIMES BESTSELLER'THE SEVEN CIRCLES HAVE NEVER BEEN SO HOT' JENNIFER L. ARMENTROUT'SECRETS, SPICE AND A STORY I COULD NOT PUT DOWN' KATEE ROBERTSThrone of the Fallen is a seductive new romantasy standalone, from #1 New York Times…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Throne of the Fallen: the seriously spicy and addictive romantasy from the author of Kingdom of the Wicked je 268 Kč

Výběr knih autora Kerri Maniscalco

Zobrazit všechny knihy autora Kerri Maniscalco
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.