Mesto

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Mesto aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Jedného dňa všetci obyvatelia malého banského mesta Silvertjärn záhadne zmizli. Bez stopy sa stratilo takmer deväťsto ľudí. Nikto nevie, ako sa to stalo. Bola to nehoda, masová samovražda alebo v zmiznutí zohralo svoju úlohu oživenie fanatického náboženského hnutia? Odvtedy prešlo viac ako pol…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sten Camilla

Zobrazit všechny knihy autora Sten Camilla
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.