Hluboký hrob 2: Mlha z moře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 338 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hluboký hrob 2: Mlha z moře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hluboký hrob 2: Mlha z moře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hluboký hrob 2: Mlha z moře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mlha z moře je druhým dílem kritikou oceňované hororové série pro děti z pera Camilly a Vivecy Sten. Je březen a nad mořem ve Stockholmském souostroví se valí neproniknutelná mlha. Podle starousedlíků je mlha znamením, že se brzy stane něco zlého.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hluboký hrob 2: Mlha z moře je 337 Kč

Výběr knih autorů Sten Camilla , Viveca Sten

Zobrazit všechny knihy autora Sten Camilla, Viveca Sten
Výběr knih vydavatele Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.