Metamorphosis and Other Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metamorphosis and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Metamorphosis and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metamorphosis and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
548 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metamorphosis and Other Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Metamorphosis and Other Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metamorphosis and Other Stories koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Metamorphosis and Other Stories koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Metamorphosis and Other Stories koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Metamorphosis and Other Stories koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Metamorphosis and Other Stories koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kafka's masterpiece of unease and black humour,Metamorphosis, the story of an ordinary man transformed into an insect, is brought together in this collection with the rest of his works that he thought worthy of publication. This collection of new translations brings together the small…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metamorphosis and Other Stories je 290 Kč

Výběr knih autora Franz Kafka

Zobrazit všechny knihy autora Franz Kafka
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.