The Burrow and Other Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Burrow and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Burrow and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Burrow and Other Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A superb new translation by Michael Hofmann of some of Kafka's most frightening and visionary short fiction Strange beasts, night terrors, absurd bureaucrats and sinister places abound in this collection of stories by Franz Kafka. Some are less than a page long, others more substantial; all…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Burrow and Other Stories je 246 Kč

Výběr knih autora Franz Kafka

Zobrazit všechny knihy autora Franz Kafka
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.