The Sons. The Judgment, The Stoker, The Metamorphosis, and Letter to His Father

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Sons. The Judgment, The Stoker, The Metamorphosis, and Letter to His Father koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Sons. The Judgment, The Stoker, The Metamorphosis, and Letter to His Father koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Sons. The Judgment, The Stoker, The Metamorphosis, and Letter to His Father koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Sons. The Judgment, The Stoker, The Metamorphosis, and Letter to His Father koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
I have only one request," Kafka wrote to his publisher Kurt Wolff in 1913. "'The Stoker,' 'The Metamorphosis,' and 'The Judgment' belong together, both inwardly and outwardly.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Sons. The Judgment, The Stoker, The Metamorphosis, and Letter to His Father je 306 Kč

Výběr knih autora Franz Kafka

Zobrazit všechny knihy autora Franz Kafka
Výběr knih vydavatele Schocken Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Schocken Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.