Metlobal v priebehu vekov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metlobal v priebehu vekov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Metlobal v priebehu vekov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tento titul je dostupný aj v Trojčarodejníckej kolekcii za výhodnú cenu! Ak ste si niekedy kládli otázku, kde sa vzala ohnivá strela alebo prečo majú Wigtownskí tuláci na habitoch sekáčik na mäso, musíte si prečítať Metlobal v priebehu vekov. Výťažok z predaja tejto knihy pôjde na konto nadácií…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metlobal v priebehu vekov je 191 Kč

Výběr knih autora J.K. Rowling

Zobrazit všechny knihy autora J.K. Rowling
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.