Prvouka 1 - Metodický průvodce k učebnici s pracovním sešitem a k pracovní učebnici

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prvouka 1 - Metodický průvodce k učebnici s pracovním sešitem a k pracovní učebnici koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
127 Kč
Není skladem

Krátký popis
Součástí metodického průvodce jsou náměty pro další činnost v hodinách. Zaměření úkolů je odlišeno ikonami a je provázáno s učebnicí a s pracovním sešitem nebo s pracovní učebnicí. Každé téma je uvedeno motivačním textem – básničkou, říkadlem, hádankou, úryvkem z dětské prózy. Motivační otázky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prvouka 1 - Metodický průvodce k učebnici s pracovním sešitem a k pracovní učebnici je 127 Kč

Výběr knih autora Thea Vieweghová

Zobrazit všechny knihy autora Thea Vieweghová
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Nová škola Brno

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Nová škola Brno
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.