Metody oceňování podniku pro pokročilé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 694 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metody oceňování podniku pro pokročilé koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
694 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Z úvodu ke knize... Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metody oceňování podniku pro pokročilé je 694 Kč

Výběr knih autora Miloš Mařík

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Mařík
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.