Metro 2033

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metro 2033 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metro 2033 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metro 2033 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
A chilling piece of Russian dystopian fiction and the basis of three bestselling computer games Metro 2033 and Metro Last Light, and Metro: ExodusThe year is 2033. The world has been reduced to rubble. Humanity is nearly extinct. The half-destroyed cities have become uninhabitable through…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metro 2033 je 317 Kč

Výběr knih autora Dmitry Glukhovsky

Zobrazit všechny knihy autora Dmitry Glukhovsky
Výběr knih vydavatele Orion Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.