Metternich a německá otázka v letech 1840–1848

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Metternich a německá otázka v letech 1840–1848 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metternich a německá otázka v letech 1840–1848 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Metternich a německá otázka v letech 1840–1848 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Metternich a německá otázka v letech 1840–1848 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
129 Kč
Není skladem

Metternich a německá otázka v letech 1840–1848 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace komplexně analyzuje problematiku Metternichova postoje k německé otázce v letech 1840–1848.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Metternich a německá otázka v letech 1840–1848 je 152 Kč

Výběr knih vydavatele Západočeská univerzita v Plzni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Západočeská univerzita v Plzni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.