Mezi Terstem a Istanbulem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 383 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezi Terstem a Istanbulem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi Terstem a Istanbulem koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi Terstem a Istanbulem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi Terstem a Istanbulem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi Terstem a Istanbulem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha českých a bulharských historiků pod vedením prof. Jana Rychlíka sleduje dramatické dějiny národů Balkánu od 1. světové války do současnosti. Aktuální kniha o fascinujícím regionu Evropy a jeho historických kořenech.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezi Terstem a Istanbulem je 422 Kč

Výběr knih autora Jan Rychlík

Zobrazit všechny knihy autora Jan Rychlík
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.