Od minulosti k dnešku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 622 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Od minulosti k dnešku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
622 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Od minulosti k dnešku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
639 Kč
Není skladem

Od minulosti k dnešku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
639 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dějiny českých zemí z evropského pohledu. Aktualizováno o poslední události. Přehledné zpracování českých dějin od ­samých počátků až po ty nejsoučasnější události z pera prof. Jana Rychlíka, významného českého historika. Jan Rychlík dále důsledně zasazuje dě­jiny českých zemí do širšího…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Od minulosti k dnešku je 633 Kč

Výběr knih autora Jan Rychlík

Zobrazit všechny knihy autora Jan Rychlík
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.