Michael Freeman On... Color a Tone

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 675 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Michael Freeman On... Color a Tone koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
675 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Twenty five years after the publication of the hugely influential bestseller The Photographer's Eye, Michael Freeman returns with fresh ideas on the medium, in the third book in the exciting new series from the master of photography guides.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Michael Freeman On... Color a Tone je 675 Kč

Výběr knih autora Michael Freeman

Zobrazit všechny knihy autora Michael Freeman
Výběr knih vydavatele Octopus Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Octopus Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.