a Július Satínský 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

a Július Satínský 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

a Július Satínský 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhá část souborného díla slovenských komiků shrnuje dialogy z jejich tvorby.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy a Július Satínský 2 je 274 Kč

Výběr knih autora Milan Lasica

Zobrazit všechny knihy autora Milan Lasica
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo L.C.A

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo L.C.A
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.