Žiť sa dá len autobiograficky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 157 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žiť sa dá len autobiograficky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Žiť sa dá len autobiograficky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Žiť sa dá len autobiograficky; Autor: Kadlečík Ivan; Ivan Kadlečík, prozaik, esejista, literárny kritik, básnik, vedecký pracovník a hudobník. Dostáva sa nám do rúk jeho životopis. Píše o sebe, o s svojich najosobnejších pocitoch a a o dobe v ktorej žije.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žiť sa dá len autobiograficky je 174 Kč

Výběr knih autora Ivan Kadlečík

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Kadlečík
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo L.C.A

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo L.C.A
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.