Poviedka 2004

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 137 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poviedka 2004 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Poviedka 2004 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poviedka 2004 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Krátký popis
Literárna súťaž Poviedka 2004 je verejná, anonymná a neviaže sa na nijaké spisovateľské, spoločenské či politické organizácie. Do 8. ročníka bolo prijatých 708 súťažných príspevkov. Porota zostavená z finalistov predchádzajúcich ročníkov v zložení Oliver Bakoš (predseda), Márius Kopcsay, Zora…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poviedka 2004 je 128 Kč


Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo L.C.A

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo L.C.A
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.