Milan Rastislav Štefánik v dramatickej tvorbe na Slovensku a v Čechách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Milan Rastislav Štefánik v dramatickej tvorbe na Slovensku a v Čechách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milan Rastislav Štefánik v dramatickej tvorbe na Slovensku a v Čechách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Milan Rastislav Štefánik v dramatickej tvorbe na Slovensku a v Čechách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Není skladem

Milan Rastislav Štefánik v dramatickej tvorbe na Slovensku a v Čechách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
301 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vedecká monografia prof. PhDr. Dagmar Inštitorisovej, PhD. s názvom Milan Rastislav Štefánik v dramatickej tvorbe na Slovensku a v Čechách má interdisciplinárny charakter, zaoberá analýzou, poetikou a kompozíciou dostupných dramatických a dramaticko-dokumentárnych diel, ktoré sa zaoberajú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Milan Rastislav Štefánik v dramatickej tvorbe na Slovensku a v Čechách je 280 Kč

Výběr knih autora Dagmar Inštitorisová

Zobrazit všechny knihy autora Dagmar Inštitorisová
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.