Miloval jsem Teklu a jiné povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Miloval jsem Teklu a jiné povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miloval jsem Teklu a jiné povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Miloval jsem Teklu a jiné povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
88 Kč
Není skladem

Miloval jsem Teklu a jiné povídky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
98 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Miloval jsem Teklu a jiné povídky; Autor: Brycz Pavel; Existenciálně laděné vzpomínky, úvahy i prosté vyprávění příběhů o lásce, hledání lásky, odvaze i zbabělosti, díky níž lásku ztrácíme nebo získáme, osamělost ve velkoměstě plném lidí. Rovněž velmi prožitý popis duševních útrap…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Miloval jsem Teklu a jiné povídky je 96 Kč

Výběr knih autora Pavel Brycz

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Brycz
Výběr knih vydavatele Hněvín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hněvín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.