Mindful deník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mindful deník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mindful deník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mindful deník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mindful deník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Mindful deník, Autoři : Pavla Jiříčková, Rok vydání : 2019,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mindful deník je 255 Kč

Výběr knih vydavatele Computer Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.