Misantrop, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Misantrop, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Misantrop, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Misantrop, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Misantrop, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Misantrop, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Misantrop, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
149 Kč
Není skladem

Misantrop, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Misantrop, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Misantrop bývá považován za Molierovo vrcholné dílo. Obstát ve společnosti i v lásce a nebýt přitom pokrytec – jde to vůbec? „Mít rovnou páteř dnes a stůj co stůj a vždycky, to v dnešní době je čin přímo heroický“, říká jedna z postav hry. Hra na pozadí intrik nabízí velmi dnešní téma: má se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Misantrop, 3. vydání je 177 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jean Baptiste Poquelin Moliére
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.