Mise Rio

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mise Rio koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mise Rio koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mise Rio koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem

Mise Rio koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Henry, ovdovělý architekt po padesátce, rezignuje na svou kariéru i celý svět. Musí ale napnout všechny své síly, aby zachránil dceru Pavlínu před mafií a jistou smrtí. Jenže to není vůbec jednoduché a klacky pod nohy mu hází nejen podsvětí, ale i policie a vlastní minulost. Podaří se mu…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mise Rio je 242 Kč

Výběr knih autora Petr Frey

Zobrazit všechny knihy autora Petr Frey
Výběr knih vydavatele Markéta Harasimová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Markéta Harasimová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.