Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 je 322 Kč

Výběr knih autora Petr Frey

Zobrazit všechny knihy autora Petr Frey
Výběr knih vydavatele Management Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Management Press
Naše tipy


Povedená historka
Daphne vždycky milovala způsob, jakým její snoubenec Peter vyprávěl příběh jejich seznámení. Jak se potkali, zamilovali a odstěhovali do Petrova rodného města, aby tam začali společný život. Peter ten příběh vyprávěl, jako když bičem mrská… tedy až do chvíle, kdy si uvědomil, že ve skutečnosti miluje svou nejlepší kamarádku z dětství Petru.A tak Daphne začíná nový příběh: uvízla v krásném michiganském městečku Waning Bay, bez přátel i bez rodiny, zato s vysněnou, i když špatně placenou prací knihovnice. Daphne skončí jako spolubydlící jediného člověka, který dokáže skutečně pochopit ošemetnost její situace: Petřina expřítele, Milese Nowaka.Zarostlý, neorganizovaný Miles, který se občas vyžívá v samotářství a má zálibu v srdcervoucích baladách, je přesným opakem praktické a trochu upjaté Daphne. Jeden druhému se vyhýbají, až jednoho dne, poté co se opijí, navážou chatrné přátelství a vyrukují s bláznivým plánem zveřejnit pár zavádějících fotek na sociálních sítích. No a co? Kdo jim to může vyčítat?Všechno je to ale jen naoko, protože není možné, aby Daphne skutečně začala novou etapu svého života tím, že se zamiluje do bývalého přítele současné snoubenky svého někdejšího snoubence… anebo ano?