Cesta za domovem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta za domovem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta za domovem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta za domovem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta za domovem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Cesta za domovem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Cesta za domovem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Cesta za domovem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když vám ukradnou minulost, kam patříte? ***** Ana nikdy nezapomene na matčin obličej, když ji a jejího malého bratra Oskara poslali z polského ghetta do náruče křesťanského přítele. Pro Oskara je však jejich nová rodina jediná, na kterou si pamatuje. Když se jich zmocní žena z židovské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta za domovem je 324 Kč

Výběr knih autora Jennifer Rosner

Zobrazit všechny knihy autora Jennifer Rosner
Výběr knih vydavatele Kontrast

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kontrast
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.